dilluns, 15 de juny del 2009

M'endevines?



If you want to play a guessing riddles click here.

11 comentaris:

  1. esta molt be encare que siguin una mique dificils esta molt bé
    Yeray Suasn

    ResponElimina
  2. Fins l´any que començi l´escola MARINA!!!

    ResponElimina
  3. AQUEST JOC DE ADIVINALLES ES MOLT XULO I LA CANÇO ES MOLT DIVERTIDA GRÁCIES PER ENVIAR-HO AL BLOC.

    ResponElimina
  4. en el joc "M'endevines" en el 2n nivell, han repetit una endevinalla!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. M'HA AGRADAT MOLT GRÁCIES PER AQUEST JOC ESPERO QUE NO EL TREGUIS DEL LLOC MOLTES GRÁCIES MARINA.


    aNDREA DE OLAÑETA MARTINEZ RATO BORRALLO CANICIO FERNANDEZ SOTO ORTIZ BATO.

    ResponElimina
  6. Marina m'ho estic passant molt bé amb el blog,moltes gràcies per ensenyar-nos tanta informàtica.

    ResponElimina
  7. M'agradat molt el (m'endevines) tot i que son un pel dificil i el mico no conta els accents.
    Fins aviat i espero tornarte a veure el curs
    vinent.
    La alumna que acava de fer 4tB Júlia Filella

    ResponElimina
  8. Les he resolt totes!!!!Gracies per posar-lo Victor Catala

    ResponElimina
  9. MARINA el comentari que diu m'ho estic passant molt bé amb el blog,moltes gràcies per ensenyar-nos tanta informàtica ho he fet jo la MÒNICA.

    ResponElimina
  10. es súper xulo
    david heras

    ResponElimina
  11. Marina, els videos de la Traviata i Sand Art m'han agradat moltissim.
    De la teva alumna de 4t A: Laia Ametller

    ResponElimina